ketab

ساخت وبلاگ

خرید اینترنتی بهترین کتاب رمان ایرانی شراره

کتاب شراره: یکی از پر فروش ترین کتاب های رمان موجود در فروشگاه آنلاین کتاب سراج، شراره نام دارد. این کتاب تا به الان فروش خوبی را به خود اختصاص داده است و توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند. این کتاب شامل داستانی متفاوت می باشد. معمولا اکثر رمان ها محتوای عاشقانه و درام دارد اما این داستان کاملا متفاوت است. این کتاب درمورد بهترین خصوصیات یک دختر برای شما خواهد گفت. رمان های ایرانی با توجه به اینکه در نوع ساختار تنوع زیادی را پیدا کرده اند، می توانند به خوبی ما را جذب خواندن کنند. شما می توانید برای خرید کتاب شراره به سایت ما مراجعه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا درمورد این کتاب بیشتر توضیح دهیم و بخشی از آن را برای شما بازگو کنیم.

معرفی کتاب شراره

شراره، یکی از بهترین رمان هایی که می توانیم به آن اشاره کنیم. این کتاب داستانی کاملا متفاوت را برای شما بیان می کند. اگر به دنبال یک داستان جدید هستید به شما مطالعه این کتاب را پیشنهاد می کنیم. این کتاب روایت کننده داستان مردمی پاک و خوش قلب است که برای ساختن یک زندگی آرام و خوش تمام تلاش خود را می کنند. مردمی که در کنار یکدیگر به خوبی زندگی می کنند و به یکدیگر عشق می ورزند. این داستان روایتی از زندگی دختری به نام شراره است که سرنوشت عجیبی دارد و تصمیم میگیرد زندگی خودش را تغییر دهد. در ادامه به بخشی از این کتاب خواهیم پرداخت.

زهرا رضایی نویسنده کتاب شراره

زهرا رضایی، یکی از بهترین نویسندگانی است که تا به الان کتاب های زیادی را برای خوانندگان منتشر کرده است. زهرا رضایی استعداد زیادی در نوشتن دارد و همین موضوع توانست او را به سمت نویسندگی پیش ببرد و او توانسته تا به الان بهترین آثار خودش را برای خوانندگان و علاقه مندان به کتاب به چاپ برساند. در ادامه به نمونه هایی از این کتاب ها اشاره خواهیم کرد.
•    فرمانده من
•    مشهورترین نویسندگان و شاعران
•    هزار نکته در هزار نکته ریاضی

خرید بهترین رمان ایرانی کودکستان آقای مرسل

کتاب کودکستان آقا مرسل: در این مطلب از سایت کتاب سراج می خواهیم در مورد یکی از بهترین و پر فروش ترین کتاب های رمان برای شما علاقه مندان توضیح دهیم. کتابی که در قسمت می خواهیم به شما عزیزان به خصوص کودکان معرفی کنیم، ارتباط زیادی به داستان های دفاع مقدس دارد و کودکان می توانند با مطالعه آن تمام اتفاقات آن زمان را در قالب یک داستان درک کنند. اگر کودکان شما هم علاقه زیادی به خواندن دارند می توانید برای خرید کتاب کودکستان آقای مرسل به سایت ما مراجعه کنید. شما می توانید این کتاب کودک و نوجوان را برای فرزند خود با مناسب ترین قیمت خریداری کنید و او را به خواندن انواع کتاب ها علاقه مند کنید. در ادامه در مورد این کتاب بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد و بخشی از داستان آن را برای شما بازگو خواهیم کرد.

معرفی کتاب کودکستان آقا مرسل

کودکستان آقا مرسل، یکی از بهترین و پر طرفدارترین کتاب هایی است که برای کودکان در قالب یک داستان تاریخی نوشته شده است. در این کتاب تمام اتفاقات به شیوه داستان برای مخاطبان بیان می شود. به طوری که کودکان شما می توانند به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند و آن را مطالعه کنند. این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی است که در قالب یک داستان دفاعی جنگی برای سنین نوجوان و کودک نوشته شده است. نویسنده این کتاب از بهترین روش برای نوشتن این داستان استفاده کرده است و این یکی از مهم ترین دلایلی است که کودکان می توانند به راحتی با این داستان ارتباط بگیرند و آن را درک کنند. در ادامه بخشی از این کتاب را برای شما خواهیم گفت.

داوود امیریان نویسنده کتاب کودکستان آقا مرسل

داوود امیریان یکی از برجسته ترین و شناخته شده ترین نویسندگان معاصری است که در سال 1349 در کرمان متولد شده است. این نویسنده تا به الان توانسته بهترین آثار خود را با 26 عنوان برای طرفدارانش منتشر کند. او کتاب های خودش را در قالب های متنوع کودک و نوجوان، رمان، خاطره نویسی، زندگینامه شهدا و… منتشر کرده است. او نویسندگی را به صورت جدی از سال 1369 آغاز کرد و بهترین نوشته های خودش را به چاپ رساند. او اوایل نوشتن کتاب های خود را با خاطرات خود از دوران جنگ نوشت و پس از انتشار آن ها با استقبال عجیبی از سوی مردم روبه رو شد. در ادامه به چند نمونه از بهترین و برترین آثار این نویسنده اشاره خواهیم کرد.

خرید بهترین و ماندگار ترین کتاب رمان جانستان کابلستان

کتاب جانستان کابلستان : یکی از بهترین کتاب های رمان که در فروشگاه کتاب سراج به فروش می رسد ، کتاب جانستان کابلستان است ، که می تواند برای شما لحظات خوبی را بسازد ، اگه به رمان علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که خرید کتاب جانستان کابلستان و خواندن این کتاب را از دست ندهید .در ادامه شما را بیشتر با این کتاب آشنا خواهیم کرد .
معرفی کتاب جانستان کابلستان
این کتاب نوشته رضا امیرخانی می باشد .در این کتاب شما شاهد مسافرت کوتاه و پر از ماجرای رضا امیرخانی خواهید بود . سفر این نویسنده بزرگ به افغانستان باعث نشر کتاب جانستان کابلستان شد . افغانستان یکی از کشور هایی است که بیشتر از این که ، ما در آن شاهد صلح و دوستی باشیم ، شاهد جنگ و خونریزی بوده ایم ، پس این کتاب ممکن است لحظات نا خوشی را برای شما خلق کند .
این کتاب روایت داستان سفر به افغانستان می باشد. در این کتاب شما شاهد جنگ های زیادی در افغانستان خواهید بود. رضا امیرخوانی تمام سعی خود را می کند تا بتواند در این کتاب اتفاقات عحیبی را روایت کند و ما را با کشورهای همسایه خود بیشتر از قبل آشنا کند.
کتاب جانستان کابلستان، در سال 1390 منتشر شد و به دلیل اینکه دارای داستانی متفاوت و جذاب بود، در همان اوایل توانست مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کند. این داستان از یک سفر آغاز می شود، سفری که امیرخانی به همراه خانواده اش برای رفتن به مشهد برنامه ریزی می کنند.
پس از آن که امیرخانی تصمیم میگیرد به سمت افغانستان سفر کند به دیدار استادان ادبی افغانستان می رود و از تجربه های آن ها استفاده می کند. در این مدت، در این سفر که رضا امیرخانی به همراه همسرش و فرزنش تجربه جدیدی را آغاز کرده است، با اتفاقات عجیب و زیادی روبه رو می شود که سعی می کند تمام آن ها را روی کاغذ بیان کند.
یکی از مهم ترین مواردی که می تواند شما را به سمت خرید کتاب جانستان کابلستان سوق دهد، نحوه نوشتار آن می باشد. رضا امیرخانی به عنوان یک نویسنده جوان سعی می کند تا بتواند با مخاطب خود ارتباط بگیرد و او را برای ساعت ها پای صحبت هایش بنشاند. امیرخانی در این کتاب به صورت عامیانه درمورد مشکلات مردم افغانستان برای شما توضیح می دهد.

برای اطلاع بیشتر در خصوص خرید انواع کتاب های رمان ایرانی و خارجی پیشنهاد می کنیم اینجا کلیک کنید.

ketab...
ما را در سایت ketab دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zahra ketabeshakhsi بازدید : 129 تاريخ : سه شنبه 1 مهر 1399 ساعت: 18:56